Vor exista mai multe Ad-uri pe pagină. Dacă în 2009 Facebook afişa în media 3 Ad-uri pe pagină, în 2010 – 4 Ad-uri, iar anul trecut – 7, se preconizează că numărul acestora va creşte odată cu listarea la bursă, scrie Business Insider.

Facebook va miza mai mult pe publicitatea direcţionată comportamental. Astfel, Ad-urile de pe pagină vor fi asociate cu profilurile prietenilor care au interacţionat cu brand-ul aflat în discuţie.

Ad-urile Facebook vor apărea şi pe alte platforme. Compania ar putea urma exemplul Google la acest capitol.

Vor apărea mai multe servicii care transmit în timp real ceea ce faci. Aşa cum Spotify transmite în timp real piesa pe care o asculţi, şi noile servicii se vor îndrepta în aceeaşi direcţie, potrivit analizei Business Insider.

Facebook ar putea facilita tranzacţiile online, deci ID-ul Facebook ar putea înlocui numărul cardului de credit. Zuckerberg nu a ascuns niciodată că şi-ar dori ca ID-ul Facebook să fie cel mai valoros ID al utilizatorului în mediul online.  Apple, Microsoft, Google, eBay, şi Amazon sunt alte mari companii care şi-au propus acest lucru.

Va apărea Facebook Phone, iar acesta va avea un sistem de payment simplificat la maximum.