Relatiilor cu Clientii“, din cadrul programului de MBA oferit de Open University din Marea Britanie. Cursul dureaza trei luni, iar participarea la acesta nu presupune intreruperea activitatii profesionale. Bursa acopera toate taxele necesare. „Cursul este util managerilor aflati la orice nivel ierarhic, care doresc sa-si formeze competente legate de utilizarea conceptelor si modelelor specifice marketingului in procesul decizional“, spune Rodica Radulescu, Director Program Certificat si Diploma Profesionala in Management CODECS. Lucrarea lui Emil Erwin Minciu a fost selectata de catre juriu pentru ca a fost considerata cea mai coerenta, bine structurata si interesanta dintre toate cele trimise de catre concurenti. Castigatorul de anul acesta lucreaza in cadrul companiei Tarom. El a analizat cel mai bine, prin eseul trimis la redactia Capital, urmatoarele aspecte ale managementului relatiilor cu clientii: relatia de schimb cu un client important, procesul decizional al clientului respectiv, masura in care clientul respectiv face parte dintr-un segment de piata mai mare si a aratat cum se reflecta acest lucru asupra strategiei de marketing a companiei. Premiul i-a fost inmanat castigatorului, Edwin Minicu, in cadrul workshop-ului „Managementul Relatiilor cu Clientii“, desfasurat la sediul CODECS pe data de 23 martie 2005. Inainte ca premiul sa-i fie decernat, Minciu a mai trecut printr-o „proba“, de data aceasta una fara miza importanta competitionala ci, mai degraba, cu o miza educationala. Este vorba despre activitatea de echipa la care au participat toti invitatii, reprezentanti ai mediului de afaceri romanesc: realizarea unui concept de imagine si marketing pentru o agentie de turism. Au fost luate in calcul mai multe criterii, iar, la final, Rodica Radulescu, Director Program Certificat si Diploma Profesionala in Management CODECS, a subliniat asemanarile dintre desfasurarea acestui workshop si derularea cursurilor in cadrul programului CODECS – MBA. Emil Erwin Minciu urmeaza, asadar, a fi inscris la cursul „Managementul Relatiilor cu Clientii“, care face parte din etapa de Certificat Profesional in Management a programului de MBA oferit de Open University Business School (OUBS) si gazduit in Romania de CODECS.OUBS se afla in grupul de elita al scolilor de afaceri acreditate de toate cele trei institutii de acreditare la nivel international privind educatia manageriala: AMBA (Association of Masters of Business Administration), efmd (European Foundation for Management Development) si AACSB (The Association to Advance Collegiate Schools of Business).Pentru detalii suplimentare despre programele CODECS si inscrierea la cursurile acestei institutii puteti contacta CODECS la tel: 01-252.51.82/3/4; office@codecs.ro.
Noul castigator al Bursei CODECS-CAPITAL

7 aprilie 2005, 12:00
Ultima modificare în 7 aprilie 2005, 15:00
Relatiilor cu Clientii“, din cadrul programului de MBA oferit de Open University din Marea Britanie. Cursul dureaza trei luni, iar participarea la acesta nu presupune intreruperea activitatii profesionale. Bursa acopera toate taxele necesare. „Cursul este util managerilor aflati la orice nivel ierarhic, care doresc sa-si formeze competente legate de utilizarea conceptelor si modelelor specifice marketingului in procesul decizional“, spune Rodica Radulescu, Director Program Cert
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook