Concept grecesc, recunoscut şi la nivel internaţional, NoName îşi propune să devină un jucător activ pe piaţa autohtonă în designul, producerea şi comercializarea articolelor de îmbrăcăminte stil „casual“, pentru persoanele cu vârste între 18 şi 35 de ani.

Dacă pentru bărbaţi NoName devenise foarte cunoscut pe piaţa vestimentară din Grecia încă din 1984, femeia NoName intră în centrul atenţiei echipei de designeri din 1997, îmbrăcând stilul trendy, tot timpul în pas cu tendinţele modei. Articolele vestimentare NoName se adresează femeii de până la 35 de ani, activă şi dinamică. Culori vii, croieli bine definite, materiale de calitate deosebită şi preţuri competitive sunt principalele atuuri ale conceptului NoName.
În prezent, articole vestimentare din colecţiile NoName pot fi cumpărate din cele 15 magazine proprii, zece magazine multi-marcă şi şase unităţi localizate în Grecia, Cipru şi Beirut. La acestea se adaugă alte 100 de puncte de distribuţie şi vânzare a colecţiilor NoName. Pentru acest an, echipa NoName are ca obiectiv deschiderea unui număr de 30 de unităţi în franciză, în România, Bulgaria, Cehia şi ţările arabe şi, pe viitor, şi în Ungaria.
În România, NoName urmăreşte identificarea unui partener MasterFrancizat care să aibă ca principal obiectiv deschiderea a trei magazine în cinci ani, în zona Capitalei, precum şi alte trei unităţi în Constanţa şi Timişoara.
Investiţia totală iniţială necesară pentru deschiderea unei unităţi NoName este de aproximativ 180.000 de euro, din care taxa de intrare în reţeaua de franciză este de 20.000 de euro. Alte costuri de demarare a afacerii ar fi cele de amenajare a spaţiului – 100.000 de euro, asigurarea stocului iniţial de marfă – 60.000 de euro, precum şi achiziţionarea sistemului de gestiune computerizată – 4.000 de euro. Costurile au fost estimate pentru o suprafaţă recomandată de 200 de metri pătraţi, localizată de preferinţă într-un centru comercial, cu trafic pietonal intens.
Partenerul francizat NoName va beneficia şi de o serie de avantaje din partea francizorului, precum colecţii pronto moda, asistenţă în campania de lansare a mărcii NoName pe piaţa naţională şi o promoţie la taxa de intrare în reţeaua de franciză.