Murielle Lorilloux a fost desemnată CEO al Vodafone România, începând cu 1 septembrie. Într-o primă întâlnire cu presa, Lorilloux a declarat că principalele direcţii în care va investi operatorul în viitor sunt Big Data, Home şi Digital. În privinţa “Big Data”, aceasta a spus că vor exista oferte pentru nevoile fiecărui client şi se va anticipa necesităţile acestora, extinderea pe segmentul “Home” înseamnă lansarea de servicii TV, internet fix, iar pentru “Digital” există “o oportunitate foarte mare acum la începutul celei de-a patra revoluţii industriale”, a spus CEO-ul Vodafone. 

Despre piaţa telecom locală, Lorilloux a declarat că este una sofisticată şi competitivă. Nu cred că sunt mulţi operatori pe piaţa locală. La nivel european sunt 3-4 mari operatori într-o ţară astfel că România este în media europeană, a spus Lorilloux. Legat de 5G, CEO-ul Vodafone a precizat că „trebuie să analizăm întregul ecosistem, în special ceea ce ţine apariţia primelor terminale compatibile 5G, şi rămâne de văzut dacă licitaţia 5G va fi organizată în 2018 sau 2019. Vom vedea ce decide ANCOM-ul”.  

Făcând o comparaţie cu Vodacom Republica Democrată Congo, aceasta a spus că acolo piaţa creşte cu două cifre, în mediul rural penetrarea este 15%, iar ARPU este de 3 dolari. În Congo nu există servicii 4G. 

Revenind la piaţa locală, investiţiile operatorului, anul viitor, vor fi de ordinul zecilor de milioane de euro, potrivit lui Lorilloux. Numărul angajaţilor va creşte, dar CEO-ul Vodafone nu a specificat cu cât. În prezent, Vodafone are 2.500 de angajaţi.

Vodafone România a înregistrat un număr total de 9.579.522 de clienți (servicii mobile, servicii de voce și Internet of Things) la 30 iunie 2017, ceea ce reprezintă o creștere cu 420.241 de utilizatori față de perioada similară a anului trecut. Din numărul total de clienți, 8.871.482 sunt utilizatori ai serviciilor mobile. ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6,1 euro în cele trei luni încheiate la 30 iunie 2017.

Murielle Lorilloux s-a alăturat Vodacom Republica Democrată Congo în 2013, în poziția de Chief Commercial Officer și a fost numită CEO în 2014. Înainte de a lucra pentru Vodafone, Lorilloux a deținut mai multe poziții de management în cadrul Orascom Telecom Algeria, Wana Corporate și Capgemini.

Murielle Lorilloux este cetățean francez, a absolvit Ecole Supérieure de Commerce din Paris, a urmat un MBA la University of Texas din Austin și are o diplomă de master în economie obținută la Universitatea Paris Nanterre.