”Ne aflăm în plin process de modernizare. Acum lucrăm la modernizarea instalațiilor electrice cu metroul în funcțiune. Activitatea nu e deloc ușoară pentru că e greu să lucrezi în oraș”, spune Udriște.

În ceea ce privește contractul cu Alstom, care prevede, printre altele și modernizarea vagoanelor de tip Astra sau, altfel spus, ”o nouă față” pentru aceste vagoane, Udriște nu este sigur dacă acest proces va mai fi finalizat. ”Nu știu dacă se va mai întâmpla.. o nouă față pentru cele vechi? Cu siguranță, în cele din urmă, vor fi și acestea înlocuite”, a spus directorul Metrorex.

 În context, acesta a subliniat că, pe viitor, va mai organiza o licitație pentru 51 de trenuri noi pentru linia 5, cel mai probabil în 2013.

Într-un interviu anterior pentru Capital, Udriște spunea că Metrorex are planuri mari când vine vorba de extinderea rețelei pentru următorii aproape 20 de ani. ”Avem o strategie până în 2030. Atunci, metroul va fi principalul mijloc de transport public, având în vedere că s-ar putea transporta zilnic, în medie, 1,5 milioane de călători, aproape cât toată populația înregistrată astăzi în București”, a subliniat el. Mai mult decât dublu față de prezent, când numărul de călători ajunge la 650.000 zilnic, în perioadele de vârf.