Al patrulea retailer european a raportat recent vânzări în linie cu estimările analiştilor în perioada Sărbătorilor de iarnă, datorită rezultatelor foarte bune înregistrate la magazinele de produse electronice Media Markt şi Saturn.

În trimestrul patru din 2015, veniturile au scăzut cu 1,5%, la 17,1 miliarde de euro (18,6 miliarde de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la 17 miliarde de euro. La magazinele de produse electronice Media Markt şi Saturn deschise de peste un an vânzările au urcat în perioada octombrie – decembrie 2015 cu 0,4%, al şaselea trimestru consecutiv de creştere.

În anul fiscal ce se va încheia la 31 martie 2016, retailerul german se aşteaptă la un profit ajustat înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare peste nivelul înregistrat anul trecut, de 1,53 miliarde de euro.

Metro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume. Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.

SURSA: Agerpres

Te-ar putea interesa și: