De altfel, compania a avut o dezvoltare dinamică anul acesta, nu doar pe partea de magazine tradiționale. În luna noiembrie, și-a lansat propriul supermarket online.

”Am lansat propriul nostru supermarket online, care ne va susţine şi mai mult în strategia de a fi aproape de clienţii noştri” , a declarat​ atunci​ Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image.

Platforma oferă acces la cea mai mare sortimentaţie de produse, de la cele dry, proaspete şi congelate, până la produsele din cornerele speciale. Pentru comenzile în Bucureşti, este disponibilă întreaga sortimentaţie de produse, iar pentru comenzile din ţară, sunt excluse produsele proaspete şi congelate, acestea necesitând condiţii speciale de livrare.

Potrivit datelor companiei, în ceea ce priveşte livrarea comenzilor, clienţii au posibilitatea să aleagă una dintre cele două opţiuni de livrare: direct acasă sau ridicarea personală a comenzii din pick-up point-urile din Bucureşti, în prezent peste 60 de locaţii în interiorul magazinelor Mega Image. În plus, unul dintre detaliile importante ale comenzilor este acela că fiecare client are posibilitatea de a selecta intervalul orar în care poate fi făcută livrarea acasă.

​Clienţii îţi pot salva propriile liste de cumpărături pentru o accesare ulterioară, pot adăuga direct în coş produsele aflate în cataloagele promoţionale sau pot transforma printr-un singur click o reţetă într-o listă de ingrediente. Transportul este oferit gratuit pentru comenzile de peste 250 de lei, iar sub această limită costul pentru livrare este de 20 de lei.