Cel mai mare lanţ de restaurante de tip fast-food din lume, McDonald’s, a decis să îşi schime look-ul în Germania şi să arate că este ecologic. Astfel, celebrul logo cu galbel şi roşu va deveni galben – verde.

Renumitul M, care are forma unor „arcuri de aur”, nu se va mai găsi pe un fundal roşu ci pe unul verde. Iniţiativa este parte a unui upgrade de imagine a celebrului lanţ de restaurante şi exprimă respectul faţă de mediu. Potricit oficialilor companiei, aceasta este doar una dintre schimbările care vor avea loc în cadrul McDonald’s Germania.

Prima schimbare „la faţă” va avea loc în cadrul fast-food-ului din Aeroportul din Munchen, aici rebrandingul absorbind o investiţie de 1,4 milioane de euro.

„După ce am renovat interioarele tuturor locaţiilor din Germania, acum trecem la exterioare unde vom înlocui tot ce e roşu, cu verde”, a declarat Holger Beek, vicepreşedinte al McDonald’s Germania.

Un alt motiv pentru care reţeaua de fast-food a ales Germania pentru această schimbare de imagine este şi succesul afacerilor în ciuda crizei. De la începutul anului  McDonald’s a deschis aici 42 de restaurante, iar pentru 2010 are în plan cel puţin 40 de noi magazine.