Brandul a intrat în România sub formă de franciză, deținută de către firma QAZ Fashion Retail, iar investiția făcută pentru deschiderea magazinului se ridică la aproximativ 200.000 euro, urmând a fi recuperată în termen mediu. Pentru primul an de operare, compania estimează o cifră de afaceri de aproximativ 300.000 de euro.

”Ne dorim să deschidem cel puțin două magazine pe an, în cele mai populare centre comerciale din București și din țară. La nivel internațional, brandul este prezent cu unități în zece țări din Uniunea Europeană, dar și din afara continentului, România fiind cea de-a 11-a țară în care brandul de modă este disponibil”, spune Adrian Dumitrescu, managing partner QAZ fashion Retail.

Povestea brandului portughez a început în 1966, odată cu decizia proprietarului fabricii care producea fire pentru tricotaje de a deschide un magazin de prezentare pentru a-și vinde produsele mai ușor. Începând cu anii 80, lanțul de magazine a început să intre pe segmentul de îmbrăcăminte pentru femei „ready-to-wear”. Mia apoi, în anii 90, s-a transformat într-o rețea de magazine.

Retailerul de modă face parte din grupul cu același nume, grup care mai deține brandurile: Globe, brand de lux lansat în Spania și achiziționat ulterior de compania portugheză; Quebramar, linie de haine destinată inițial bărbaților, actualmente având și o linie pentru femei; Casa Batalha, brand de accesorii, cel mai vechi din Portugalia, datând din 1635, și Companhia do Campo, brand home decor.

La nivel internațional, Lanidor își va continua strategia de a deveni un brand global, păstrând Spania ca piață prioritară, vizând în prima parte a anului 2017 intrarea pe piețe precum Dubai și Arabia Saudită.