Brandul Uniqlo a devenit cunoscut în 1984, însă explozia s-a produs în 2005. O perioadă s-a concentrat doar pe piaţa asiatică, unde este unul dintre principalii jucători. CEO-ul şi proprietarul Uniqlo este Tadashi Yanai, al doilea cel mai bogat om din Japonia. Compania a dat la lovitura la sfărşitul anilor ’90 cu linia de haine din fleece, o noutate atunci. Câţiva ani mai târziu, Yanai a cumpărat brandul american Theory şi magazinele Barnes, ajungând în 2005 la o reţea de 700 de magazine în Japonia. A deschis apoi magazine în trei mall-uri din New Jersey, o reţea ce a ajuns astăzi la 200 de unităţi.
Strategia de piaţă a Uniqlo este să nu producă foarte multe produse, dar să le producă în multe culori, patentând şi o tehnologie Heattech de mare succes. Planurile companiei presupun ca până la finalul anului fiscal 2015 să ajungă la venituri de 22 mld. dolari şi la o reţea de 4.000 de magazine. Extinderea se va concentra mai ales în SUA şi Europa, unde japonezii vor intra în competiţie directă cu cei mai mari retaileri de fashion ai lumii, Zara şi H&M.