Toate băncile româneşti oferă clienţilor acest serviciu la costuri mult mai mici decât cheltuielile pe care le-ar avea dacă s-ar deplasa la bancă. Folosind un serviciu de Internet Banking,  clienţii sunt la curent cu situaţia lor financiară, si au la dispoziție o gamă variată de operaţiuni, plecând de la transferuri rapide, plăți facturi, schimburi valutare, deschideri de conturi, constituire şi lichidare depozite, până la instrumente de analiză şi control financiar. Serviciul poate fi accesat de pe orice calculator, smartphone sau tabletă cu conexiune la internet.

 „Clienţii utilizează platfoma de Internet Banking în principal pentru a avea control total și pentru a-şi gestiona fondurile proprii. Aici ne referim la verificarea soldului sau orice altă modificare care poate interveni asupra conturilor, dar şi la plata facturilor lunare, transferuri către alte conturi, deschidere/închidere  depozite sau conturi de economii, plata taxelor online şi nu în ultimul rând, la instrumente de analiză şi control financiar“, a declarat  Marian Ignat, director executiv DigBanking, BCR.

Care sunt beneficiile

Primul avantaj major este că ai oricând acces la conturile tale.  De asemenea, transferi rapid bani către familie și prieteni, în țară și în străinătate. Ai acces mereu la istoricul tranzacțiilor tale și la extrasul de cont, poți face schimburi valutare la orice oră şi, în plus, ai acces la instrumente personalizate de analiză şi control financiar. Operaţiunile efectuate prin Internet Banking au 0 lei comision sau până la 50% reducere faţă de operaţiunile efectuate în sucursale.

Serviciul de Internet Banking este oferit gratuit în pachetele de cont curent, sau contra unui comision lunar de 3 lei, în afara unui pachet de cont curent. În ceea ce priveşte protecţia datelor, oficialii BCR au explicat, pentru Capital, de ce operaţiunile prin acest serviciu sunt sigure. „Ne preocupăm de securitatea conturilor și tranzacțiilor prin Internet Banking, Mobile Banking & Phone Banking și garantăm 100% siguranță prin mai multe măsuri:
– Printr-un cod unic valabil pentru o perioadă determinată de timp. Aplicaţia de mobil eToken şi dispozitivul Token sunt, la rândul lor, protejate de un cod PIN pe care doar clientul îl cunoaşte.
– Prin criptarea datelor: serviciile noastre de Internet Banking sunt găzduite pe servere cu criptare SSL pe 128 biţi. Asta înseamnă că toate informaţiile transmise sunt codificate pentru siguranţă.
– Prin deconectare automată, dacă nu utilizezi Click 24 Banking timp de 15 minute, se restrictionează accesul automat până la o următoare logare. 
– Prin blocare automată a datelor de login – după 3 încercări nereuşite de login, datele clientului de login sunt blocate automat“,a mai spus directorul BCR. 

    Avantajele serviciului

 

 Știi oricând câți bani ai în cont, în timp real;

  1. Transferi rapid bani către familie și prieteni, în țară și în străinătate;
  2. Ai acces permanent la istoricul tran­zacțiilor tale și la extrasul de cont;
  3. Efectuezi schimb valutar la orice oră;
  4. Plătești taxele și impozitele;
  5. Ești la curent cu informațiile despre credite și cardurile de credit;
  6. Rambursezi sume către cardul de credit.
  7. Curs preferenţial pentu schimburi valutare în conturile personale
  8. Economie de timp şi un plus de mobilitate
  9. Operaţiunile efectuate prin Internet Banking au cost 0 lei sau la jumătate faţă de operaţiunile efectuate în sucursale.

 

Te-ar putea interesa și: