Apoi, evident, pentru simplitatea si claritatea executiei. si, nu in ultimul rand, pentru ca in urma vizionarii spotului poti enunta corect brieful initial.

Elite „Pregateste-te sa fii bogat”. E destul de greu sa ignori o campanie Elite (fie si datorita frecventei). Pe aceasta cu atat mai mult. De ce imi place? Pentru ca arata ca si promotiile pot fi amuzante, atat pentru cel care participa, cat si pentru cel care le face.

Connex Kamarad sau Go! „Alo mama…”. Se vede ca agentia si clientul pornesc de la ideea ca au consumatori inteligenti. Pacat ca executia si dialogurile nu sunt la inaltimea scenariului: castingul si jocul actorilor lasa de dorit.

IN GROAPA

Salam-online. Nu, nu e o greseala: cele doua reclame deja celebre „Salam sasesc” si „Zapp-online” isi impart locul intai. De ce? Mai intai, pentru ca de fiecare data cand le vad am senzatia ca ultimii zece ani au trecut degeaba. Pentru ca intretin ideea ca reclamele debile se vand. Prin retete cum ar fi repetitia si copii draguti. Vand atat cat sunt „in aer” si, mai ales, atat cat concurenta e, practic, inexistenta. E nejustificat financiar sa faci o reclama doar ca sa vinzi UN salam. De Cristim cine-si mai aduce aminte?

Noua Primola. Pentru modul subtil in care sustine prejudecata conform careia „consumatorul e prost”. Cat de prost trebuie sa fii sa-ti trezesti nevasta din somn ca sa-i furi ciocolata?