Potrivit datelor companiei, în prezent, fabrica are 23 de angajați, obiectivul fiind ca, pe termen mediu, această fabrică să funcționeze drept pilon principal pentru dezvoltarea brandului în afacere de tip franciză internațională.

În 2014, Il Passo și-a triplat cifra de afaceri față de 2013, iar în 2015 creșterea a fost de 30%. Pentru 2016, compania și-a fixat ca target o cifră de afaceri de 700.000 de euro, aproape dublu față de anul precedent.

Il Passo este activ pe piața locală din 1999 cu produse aduse de la furnizori din ţări precum Brazilia, Portugalia, Turcia, Italia şi România.

Industria românească de încălțăminte a avut o „evoluție așteptată“ de către jucători – producători și retaileri deopotrivă -, fără mișcări care să bulverseze strategiile lor de dezvoltare. Nu e de mirare că antreprenorii care au investit în export, din 2009 încoace, continuă să se extindă după un plan bine calculat, în multe cazuri investind sume foarte mari în magazine.