Astfel, camionul din imaginea de mai sus arată ca un camion UPS obișnuit cu singura diferență că este făcut din plastic ABS și, spun oficialii companiei, va fi reciclabil. Practic, plasticul va înlocui părțile care la actualele camioane sunt realizate din aluminiu. 
Mai mult, motoarele noilor camioane vor avea motoare mai mici, ceea ce va duce la o economie anuală  de 84 de milioane de galoane de carburant pe an.
Deși poate părea copilăresc, cei de la UPS spun că unul dintre motivele pentru care au ajuns la profituri destul de mari este că mașinile pe care le dețin au traseul astfel conceput încât să nu fie nevoite niciodată să vireze la stânga.
Oficialii companiei spun că această metodă le-a permis să reducă traseul parcurs cu 20,4 milioane de mile, să transporte 350.000 de pachete în plus și să diminueze cantitatea de CO2 cu 20.000 de tone metrice.
O explicație ar fi că dacă un camion vrea să facă stânga și vin mașini de pe contrasens, va trebui, în primul rând, să găsească un loc în care să aibă voie să vireze stânga, pentru ca apoi să aștepte până găsește un moment în care nu vin mașini de pe contrasens.
Astfel că traseele dintre punctul de pornire și destinație sunt realizate pe calculator, de către un program software, care calculează în așa fel încât camionul să vireze doar la dreapta.