Cu toate că termenul anunțat pentru reluarea emiterii facturilor a expirat pe data de 1 decembrie, secțiunea Facturi și cea de Sesizări nu au fost activate nici după aceea. Mesajul postat pe site este același care dădea ca termen final data de 1 decembrie 2022.

Clienții nu au putut contacta compania

Mulți clienți au încercat să contacteze compania Hidroelectrica pentru a cere mai multe informații în legătură cu facturarea și plata energiei consumate, însă de cele mai multe ori nu au reușit.

„Au trimis un email, dar au ignorat întrebările, e un copy paste, site-ul nu cred că va fi gata în decembrie, la adresa de email formular.client intră un răspuns automat cu date expirate, iar la telefon sunt curios dacă a reusit să ia legătura cineva cu ei și sa primească un răspuns,” a scris un client pe o rețea socială, citat de ziare.com.

Un alt client a povestit că a reușit să intre în legătură telefonică cu un angajat al furnizorului de electricitate abia după 50 de minute de așteptare.

„După 50 min de așteptare, iar doamna respectivă a spus că vor începe să emită facturile lunare din 15.01.2023. Acum rămâne de văzut dacă a spus adevărul”, a spus acesta.

„Am făcut contract cu Hidroelectrica în septembrie și pentru ca nu s-a generat nici o factură, chiar dacă am trimis indexul 3 luni consecutiv, astăzi am sunat sa aflu ce s-a întâmplat cu facturile. Vă spun aici pentru a nu mai pierde timpul o oră la telefon. Au ajuns cu facturarea abia la luna a 6-a.”, a mai povestit un alt client.

Hidroelectrica, cea mai valoroasă companie din România

Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie din țara noastră, dar și cea mai valoroasă companie din România. Aceasta a terminat primele nouă luni ale anului cu un profit net 3,5 mld. lei, cu 37% mai mare decât de cel din aceeași perioadă a anului trecut, la venituri de 6,8 miliarde de lei, cu 47% mai mari, potrivit datelor publicate într-un raport al Fondului Proprietatea, care este acţionar minoritar al companiei. De asemenea, Hidroelectrica a înregistrat cea mai mare creștere din România.Valoarea companiei a devenit de peste două ori mai mare în doar un an de zile, ajungând la 61 mld. lei (12,4 mld. euro).