Noua companie este condusă de Dan Vîrtopeanu şi își propune să comunice pe medii și instrumente mobile, astfel încât să promoveze și să integreze potenţialul acestor tehnologii în procesul de comunicare.

“Telefonul mobil are capacitatea de a înlocui mare parte din mediile actuale și, din acest punct de vedere, are o miză viitoare foarte mare în mixul de comunicare. Situația este comparabilă ca impact și importanță cu momentul apariției internetului în viața utilizatorului. A nu face comunicare pe mobil în anii următori are același grad de probabilitate ca a renunța la internet”, explică Ștefan Iordache, COO al grupului Leo Burnett.
Breeze Mobile propune produse care pleacă din zona site-urilor mobile, a aplicațiilor și a activărilor punctuale, dar și dezvoltarea de mecanici de vânzare sau loializare prin mobil.
Piaţă de 10 milioane de euro
“Este foarte posibil ca în 2013, penetrarea telefoanelor inteligente să ajungă la o cifră critică de peste 20%, iar utilizarea internetului mobil să depășească 50%, întrecând numărul utilizatorilor de internet desktop. Tehnologiile noi sunt adoptate de mase cu rapiditate, un amănunt extrem de relevant în domeniul comunicării, căci cei care au adoptat mai repede tehnologiile emergente au avut beneficii și randamente superioare celor care au urmat. Astfel, preconizăm că 2013 este anul în care piața locală de marketing mobil va depăși pragul de 10 milioane de euro. Compania noastră își propune să ofere cât mai devreme acest suport și cunoștințe pentru toți cei interesați, cei mai aproape de fenomen sau brandurile cu un public foarte tânăr.”, a declarat Dan Vîrtopeanu, Managing Partner al Breeze Mobile. Acesta are  o experiență de 15 ani în comunicarea pe mobil și tehnologii emergente.
Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team și Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett.