“Până în prezent, Google+ s-a axat pe conectarea oamenilor cu alţi oameni. Însă în viaţă ne conectăm cu diferiţi oameni, locuri şi lucruri. De aceea am dorit să ne asigurăm că relaţiile se pot construi cu tot ceea ce prezintă interes pentru o persoană  – de la companii locale la branduri globale, astfel încât astăzi anunţăm lansarea Google+ Pages în toată lumea, pentru companiile, brandurile şi organizatiile care doresc să îşi construiască o prezenţă pe Google+”, se arată într-un post de pe blogul oficial.

Câteva pagini sunt deja disponibile, dar orice organizaţie va putea în curând să se alăture comunităţii Google+ Pages, accesând: plus.google.com/pages/create.

Companii care au deja o pagină pe Google+ sunt: All American Rejects, Anderson Cooper 360,  Angry Birds, Barcelona Football Club, Burberry, Dallas Cowboys, Fox News, Good Morning America, H&M, Macy’s Modelland, The Muppets, Pepsi, Phoenix Suns, Save the Children, Toyota, Train, WWE, X Games, Zen Bikes.

Google a mai lansat şi functia de Direct Connect accesibilă de pe căutarea Google. Oamenii caută pe Google de miliarde de ori pe zi, şi de foarte multe ori, caută companii şi branduri. Lansarea de azi a Google+ Pages poate ajuta oamenii să transforme interogările lor în legături mai semnificative cu companiile preferate.  

Aşadar, Google a lansat două moduri pentru a adaugă pagini în cercuri prin funcţia de căutare Google. Primul este prin includerea Google+ Pages în rezultatele de căutare, iar al doilea este o caracteristică nouă, denumită Direct Connect. Este suficient să cauţi +, alături de pagina preferată (de exemplu +Angry Birds) pentru a ajunge direct la pagina de Google+.  Pentru moment, funcţia de Direct Connect este valabilă pentru un număr limitat de pagini, cum ar fi +Google, +Pepsi şi +Toyota, dar multe altele sunt în pregătire.
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/8Ccf5GxM7vg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/NY8L_SzNr70" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>