Datele de deschidere a magazinelor sunt decembrie 2010 pentru Timișoara (Iulius Mall), respectiv octombrie 2011 pentru Iași (în cadrul proiectului Palas).
Cele două magazine noi vor totaliza un spațiu de vânzare de 1.500 mp iar compania extimează vânzări anuale totale de 25 milioane lei/an, investiţia în deschiderea magazinelor, inclusiv stocuri, fiind de 5 milioane lei.
Recent, retailerul a anunțat că va deschide, în luna decembrie a acestui an, două magazine noi în galeriile Family Center, din care fac parte și magazine Kaufland, din orașele Botoșani și Giurgiu.
“Momentul actual este unul foarte bun pentru deschiderea de noi magazine în zone cu potențial mare de dezvoltare a afacerii și care pot garanta profitabilitatea încă din primul an de funcţionare, acesta fiind și cazul orașelor Timișoara și Iași, unele dintre cele mai mari din țară. Credem în succesul tuturor magazinelor noi și suntem convinși că vom atrage un număr mare de vizitatori încă din prima zi de funcţionare“  a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Pe lângă cele 2 magazine noi, pentru care a semnat deja contractele cu Iulius Group, în următorul an Flanco prevede deschiderea a încă circa 12-15 magazine, în funcție de lansările de parcuri de retail noi sau de finalizarea negocierilor cu mall-urile existente.
Flanco îşi propune pentru 2011 atingerea unei cote de piaţă de 10%, urmând să realizeze o cifră de afaceri de 110 milioane euro.

Te-ar putea interesa și: