Reprezentanţii Avon au, de acum,  la dispoziţie pentru achitarea facturilor peste 7.000 de puncte de plată PayPoint din toată ţara (minimarket-uri, supermarketuri, magazine de proximitate), semnalate prin sigla galbenă PayPoint.

„Avon România este un partener important de afaceri pentru noi, fiind o companie importantă de vânzări directe din România şi având o colaborare de succes cu PayPoint şi în Marea Britanie. Îi aşteptăm pe Reprezentanţii Avon să îşi plătească facturile prin terminalele PayPoint instalate în magazine de proximitateşi suntem convinşi că vor reveni şi pentru utilizarea celorlalte servicii puse la dispoziţie pe terminalele noastre”, a declarat Mugur Dogariu, Managing Director la PayPoint România.

Modalitatea de plată a facturilor prin sistemul PayPoint este simplă, comodă şi sigură. Pentru a-şi plăti factura Avon, reprezentantul trebuie doar să vină cu ea în cel mai apropiat magazin în care se găseşte un terminal PayPoint. Vânzătorul scanează codul de bare de pe factură, iar tranzacţia este procesată în doar câteva secunde. Reprezentantul achită apoi în numerar valoarea facturii şi primeşte pe loc un exemplar al chitanţei cu detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, furnizorul, etc).

De asemenea, odată cu plata facturii Avon, reprezentanţii îşi pot plăti şi numeroase alte facturi, în doar câteva minute, beneficiind de o mare flexibilitate, ca urmare a programului de lucru prelungit al punctelor de plată – multe magazine partenere PayPoint sunt deschise de dimineaţa devreme până seara târziu, şapte zile pe săptămână.

Te-ar putea interesa și: