”Vrem să ieșim în afara țării, iar acest lucru se va întâmpla cât mai curând. Vom investi în mai multe magazine online, iar pentru 2017 avem un buget de 200.000 euro în acest sens. Vom merge în țările apropiate. Pentru început, vizăm Bulgaria și Ungaria, unde ne vom antrena”, spune Petru Chiriac, fondatorul reţelei de magazine de pantofi Il Passo, cu 17 unități în prezent, în România. 

Altfel, retailerul Il Passo a anunțat că are planuri mari pentru un nou segment de business, cel de producție. Potrivit datelor companiei, în prezent, fabrica din București are 25 de angajați, obiectivul fiind ca, pe termen mediu, această fabrică să funcționeze drept pilon principal pentru dezvoltarea brandului în afacere de tip franciză internațională. Unitatea, care produce 10.000 de perechi de articole de încălţăminte pe sezon, după o investiţie de o jumătate de milion de euro,  acoperă numai 10-20% din portofoliul de articole Il Passo pentru femei.

Ținta companiei este ca gama de articole de damă să fie acoperită integral din producţia proprie, după ce Il Passo se va extinde cu o nouă unitate de producţie, mai mare şi într-o altă locaţie. Pentru 2016, cifra de afaceri pentru partea de producţie este estimată la 700.000 de euro.