Înainte de a pleca din România, italienii de la Salini-Impregilo, constructorul autostrăzii demolate Orăștie-Sibiu, au lăsat oficialilor Companiei Naționale de Autostrăzi o ultimă factură în valoare de aproximativ 600.000 euro. Mai exact, cu o zi înainte de anunțul privind rezilerea contractului, Salini-Impregilo a depus o factură în valoare de circa 2,78 milioane de lei, pentru lucrările executate,în vara anului trecut, la autostrada Orăștie-Sibiu. Odată achitată factura depusă de italienii de la Salini-Impregilo, oficialii CNADNR au grijă să achite integral valoarea contractului. În prezent, Salini-Impregilo a încasat 99,7% din valoarea contractului, respectiv 602,5 milioane de lei.

Anul trecut, cei de la Salini-Impregilo au mai încasat de la CNADNR 33 de milioane de lei pentru lucrările de construcție a lotului 3 Orăștie-Sibiu plus încă 67 de milioane de lei pentru lotul 2 Lugoj-Deva, al doilea lot de autostrada ce ar putea fi demolat din cauza faptului că s-a constatat folosirea materialelor de slabă calitate ca și la autostrada Orăștie-Sibiu.

Constructorul lotului 3 al autostrăzii Orăștie-Sibiu, Salini Impregilo, a încasat primii bani în vara anului 2011, peste 112 milioane de lei, avans după semnarea contractului.

Din facturile depuse la CNADNR rezultă că în anul 2012 italienii au încasat peste 255 milioane de lei, iar în 2013 puțin peste 195 milioane de lei.