eMAG își continuă expansiunea internațională prin diversificarea canalelor de vânzare și inaugurează primul showroom în Bulgaria, la Sofia, după ce în urmă cu trei luni compania a deschis în Ungaria primul său showroom din afara României.

Compania are în plan să mai deschidă alte trei showroom-uri în prima parte a anului viitor.

Unul dintre cele mai mari centre comerciale din Sofia

Situat în incinta Serdika Center, unul dintre cele mai mari centre comerciale din capitala Bulgariei, noul showroom permite eMAG.bg extinderea serviciilor pe care le oferă clienților.

Astfel, consumatorii din Bulgaria pot acum face cumpărături direct în showroom, pot comanda online cu livrare gratuită și ridicare în aceeași zi, în showroom, sau pot face retur instant și gratuit.

Extinderea internațională a companiei derivă și din interesul crescut al comercianților români de a vinde pe alte noi piețe: doar în Bulgaria sunt, în prezent, peste 400 de selleri români care fac comerț datorită simplității și rapidității cu care se pot înregistra pe platforma eMAG Marketplace aflată în continuă expansiune.

Servicii de traducere conținut

eMAG facilitează accesul sellerilor români la alte piețe prin servicii de traducere conținut, dar și asistență în listarea produselor.

Clienții au acces în showroom la cele mai noi produse din categoria electro-IT, dar și un shop Apple aflat în incinta acestuia. Totodată, showroom-ul beneficiază de consultanți instruiți și servicii de service autorizate. În prezent, eMAG are 15 showroom-uri în România și trei în afara țării.

”În Bulgaria observăm o creștere a comerțului online și astfel am decis să investim în dezvoltarea de servicii noi cu ajutorul cărora ne dorim să oferim clienților o experiență mult mai bună, consolidându-ne în același timp poziția bună pe care o avem pe piața locală”, a spus Andrei Popescu, Country Manager eMAG Bulgaria.

eMAG este prezentă în Bulgaria din 2012 cu o echipă de 200 de angajați. Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria.

”Locul unde oricine poate căuta și comanda orice”

De 19 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.

Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.