Așadar, Forbes a realizat recent un clasament al celor mai bogați oameni din lume. Pe primul se află Elon Musk, proprietar al Tesla, SpaceX și al platformei de socializare X. În vârstă de 52 de ani, acesta are o avere de 245,3 de dolari.

Elon Musk ocupă primul loc din clasament

Pe al doilea loc, după Elon Musk, se află Bernard Arnault. În vârstă de 74 de ani, acesta are o avere de 191, 3 miliarde de dolari. Miliardarul deține 70 de mărci de haine și cosmetice precum Louis Vuitton, Christian Dior și Sephora.

Pe al treilea loc se află Jeff Bezos, fondatorul retailerului online Amazon. În vârstă de 59 de ani, acesta are o avere de 168,4 miliarde de dolari. În momentul de față, el deține mai puțin de 10% din acțiunile Amazon. Amintim că miliardarul nu mai este CEO-ul companiei, ci președinte al acesteia.

Pe al patrulea loc se află Larry Ellison, în vârstă de 79 de ani. Acesta are o avere de 146,5 miliarde de dolari. Ellison este co-fondatorul firmei Oracle, pe care a condus-o până în 2014. În momentul de față, ocupă funcția de președinte în companie. Forbes amintește de faptul că acesta a cumpărat o insulă din Hawaii în valoare de 300 milioane de dolari.

Pe al cincilea loc se află Warren Buffett, în vârstă de 93 de ani. Acesta are o avere de 119,3 miliarde de dolari. Buffett controlează zeci de firme din mai multe domenii, precum asigurări, construcții și transport.

Cea mai bogată femeie din lume este Francoise Bettencourt Meyers. Aceasta deține acțiuni la compania de cosmetice L’Oreal. Totodată, ocupă locul 14 în clasamentul realizat de Forbes.

Musk a dat o nouă lovitură

În altă ordine de idei, Musk a anunțat joi că startup-ul său de inteligență artificială (AI), xAI, va lansa Grok, o platformă concurentă cu ChatGPT, destinată abonaților Premium+ ai rețelei de socializare X (fostul Twitter).

În luna precedentă, el a menționat că, odată ce Grok va fi finalizat în urma testelor beta, va fi disponibil pentru abonați.

Odată cu retragerea unui număr crescut de agenții de publicitate de pe platforma de microblogging, Elon Musk a subliniat importanța reducerii dependenței companiei de publicitate. El și-a concentrat atenția asupra consolidării atractivității abonamentelor.

El intenționează să transforme X într-o „super aplicație”. Elon Musk intenționează să ofere o gamă variată de servicii abonaților săi, de la mesagerie și rețele sociale până la facilitarea plăților peer-to-peer, a spus Reuters.