Cifra de afaceri a companiei a crescut în perioada ianuarie-martie cu 48%, la 25,8 milioane de lei, ca urmare a dezvoltării activității de furnizare a energiei electrice dar și datorită creșterii vânzărilor de corpuri de iluminat cu LED.

“Urmare a acțiunilor de restructurare-reorganizare a societății din primele luni ale anului s-au redus cheltuielile cu angajații. De asemenea, s-au redus cheltuielile cu provizioanele pentru clienți incerți si alte active. Pe fondul acestor factori favorabili, societatea a înregistrat un profit net de 8,13 milioane de lei, semnificativ mai bun decât rezultatul raportat în perioada similară a anului trecut când s-a obținut pierdere”, se arată în raportul financiar remis Bursei de Valori București.

Anul trecut, compania a raportat o pierdere de 15,37 milioane de lei, după ce în 2016 obținuse un profit net de aproape un million de euro.

Electromagnetica este producător şi furnizor de energie electrică, echipamente de măsurare şi distribuţie a energiei electrice, sisteme de iluminat cu LED, aparataj electric, subansamble electrice, electronice, metalice şi din mase plastice. 

Fondată în 1930 sub denumirea de “Standard Electrica Romană”, societatea s-a constituit ca principalul producător de echipamente de telecomunicaţii din România.  Electromagnetica este recunoscută ca producător şi furnizor tradiţional de echipamente de distribuţie şi măsurare a energiei electrice, soluţii de iluminat cu LED, subansamble electrice şi electronice, subansamble metalice şi din mase plastice injectate, scule şi matriţe, subansamble auto, sisteme de siguranţă a traficului feroviar. De asemenea, este orientată către producţia de energie verde şi tehnologii destinate creşterii eficienţei energetice.

La finele anului trecut, acţiunile societăţii sunt deţinute de către angajaţi prin Asociaţia PAS Electromagnetica (29,63%), SIF Oltenia (25,4%), alţi acţionari (44,97%), fiind listate din 2011 la categoria I a BVB. 

Te-ar putea interesa și: