Imaginile de mai sus sunt interpretarea franceză a modelui Juke sau chiar Qashqai de la Nissan.
Patrick Pelata, Chief Operating Officer la Renault, a spus în trecut, că modelul Koleos nu şi-a atins obiectivele de vânzări în Europa și că francezii își doresc un crossover compact conceput integral de ei.
Koleos este singurul SUV de la Renault. Francezii mai au în gamă doar modelul Dacia Duster, care se vinde însă, deocamdată, doar sub marca românească.
Botezat ‘Drive the change’, noul plan strategic al celor de la Renault se întinde pe o perioadă de şase ani şi vizează o marjă operaţională de peste 5% şi vânzări mondiale de peste trei milioane de autovehicule în 2013.
Renault şi-a propus să extindă gama grupului până la 48 de modele la orizontul anului 2016, de la 40 de modeele în 2010.
Pe lângă extinderea gamei, constructorul auto francez mizează pe o reducere puternică a costurilor pentru a-şi îndeplini obiectivele. În acest sens, Renault şi-a reafirmat intenţia de a-şi ajusta capacităţile din Europa şi a-şi majora producţia în restul lumii.