Revolut, fintech-ul britanic cu peste 960.000 de utilizatori în România, a anunțat că românii au cheltuit peste 95 de milioane de euro în decembrie 2019. Suma este de aproape cinci ori mai mare față de cea cheltuită cu Revolut în aceeași perioadă a anului 2018, respectiv 19,2 milioane de euro.

Pe ce au dat bani românii

Românii și-au folosit cardul Revolut pentru o gamă variată de cheltuieli. În perioada sărbătorilor de iarnă, cei mai mulți bani au fost cheltuiți pe cumpărături – peste 21 de milioane de euro. Cei care au ales să mănânce la restaurant au cheltuit în total peste 13 milioane de euro, în timp ce 8,4 milioane de euro au fost cheltuiți pe alimente. Distracția a fost o altă categorie pe care românii au cheltuit mult, ajungându-se la un total de peste 7 milioane de euro. În ceea ce privește comercianții preferați, aceștia au fost Uber, Carrefour, Lagardère Travel Retail și Apple.com, iar cele mai multe plăți au fost realizate offline (87%).

În comparație cu 2018, când 10.782 de români și-au folosit cardul în călătorii, în decembrie 2019, numărul celor care au plătit cu Revolut în timp ce erau în afara țării a crescut la 58.695. Cele mai populare destinații au fost Ungaria (13.542 vizitatori), Marea Britanie (11.311 vizitatori), Austria (10.090 vizitatori) și Germania (8.892 vizitatori).

„Revolut este un partener financiar de încredere pentru un număr mare de români, care folosesc serviciul zi de zi, atât atunci când sunt acasă, cât și atunci când călătoresc. Ușor de folosit, rapid și sigur, Revolut le oferă utilizatorilor posibilitatea să își controleze finanțele cu o apăsare de buton, să stabilească bugete și să aibă mereu controlul asupra cheltuielilor lor”, a declarat Irina Nicoleta Scarlat, Head of Growth CEE – Revolut.

Despre Revolut

Înființat în 2015, Revolut este mai mult decât o aplicație mobilă pentru gestionarea banilor. Milioane de oameni din întreaga lume folosesc Revolut pentru a-și gestiona mai bine banii, atât în viața de zi cu zi, cât și în situații extraordinare, bucurându-se de: notificări după fiecare plată, bugetare și analitice încorporate, schimb valutar excelent, posibilitatea de a împărți nota de plată direct din aplicație, tranzacționare de acțiuni și criptomonede, transferuri printr-o simplă apăsare de buton și economisire în pușculițele digitale ”Vaults”. Iar acesta este doar începutul.

Clienții Revolut pot alege dintre trei abonamente diferite: Standard, Premium, sau Metal, fiecare dintre ele cu funcționalități diferite. Cardurile sunt Visa sau Mastercard, disponibile într-o gamă largă de culori distinctive. Construit de o echipă internațională și având o comunitate globală care își dorește din ce în ce mai mult, Revolut și-a asumat misiunea de a redefini ce este posibil.


Te-ar putea interesa și: