Saptamana trecuta, Google a lansat o noua tehnologie denumita Google Instant. Tehnologia functioneaza momentan doar pe Google.com dar va ajunge si in Romania in urmatoarele saptamani.

Daca detineti un website va trebui sa va adaptati acestei noi tehnologii pentru a nu pierde vizitatori. In acest articol voi explica ce este Google Instant si ce trebuie facut pentru a beneficia de aceste schimbari.

Ce este Google Instant?

Google Instant este noul mod de afisare a rezultatelor in timp ce utilizatorul tasteaza cuvintele cheie dorite. Google incearca sa afiseze rezultate in timp ce utilizatorul tasteaza in caseta de cautare Instant.

De exemplu daca deschidem Google.com si tastam “animale de” fara sa apasam enter sau cauta, vor aparea deja rezultatele in browser pentru cuvantul cheie “animale de companie”. De altfel acesta este si evidentiat cu gri in caseta de cautare. Daca de fapt doream altceva si continuam sa mai adaugam o litera “animale de v” vor aparea instantaneu in browser rezultatele pentru cautarea “animale de vanzare”.

Ce este important de retinut ca Google nu va afisa rezultatele pentru cuvantul “animale de v” pentru care daca tastam enter o sa avem cu totul alte rezultate fata de rezultatele pentru “animale de vanzare”. Incercati.

Ce inseamna acest lucru pentru website-ul tau?

Este foarte posibil ca obiceiurile de cautare ale utilizatorilor sa se schimbe. Pana acum utilizatorii incercau sa se gandeasca putin inainte de a face o cautare ceva mai specifica. Cu Google Instant, eu cred ca multi surferi vor alege sugestiile in timp ce vor tasta.

Asta inseamna ca anumite cuvinte cheie vor genera mult mai multi vizitatori decat in trecut iar cuvinte populare vor pierde din numarul de accesari.

Cum sa atragi mai multi vizitatori folosind tehnologia Google Instant?

Tasteaza pe rand cuvintele cheie pentru care website-ul tau era popular si observa sugestiile Google Instant. Teoretic cuvintele cheie sugerate vor atrage mai multi vizitatori decat in trecut. Din acest motiv trebuie sa optimizei website-ul tau si pentru aceste cuvinte (daca pana acum nu era promovat si pe ele).

Nu incercati sa modificati pagini vechi care erau bine optimizate pe anumite cuvinte cheie. Creati altele noi pentru cuvintele sugerate de Google Instant.

Google Instant nu este un nou algoritm de calcul. Este doar un nou mod de afisare a rezultatelor.

Este important sa te adaptezi la schimbari.

SURSA: End Soft Design