Astfel, "mașina bună pentru idioți" a ajuns să fie un adevărat vehicul cu performanţe extraordinare de 850 de cai putere. 
Francezii au prezentat primul clip oficial cu Dacia de 850 de cai, care va praticipa la prestigiosul concurs.
<iframe src="http://www.youtube.com/embed/SVlEzhWoLZY" frameborder="0" height="390" width="640"></iframe>
Este adaptat de către echipele de la Tork Engineering (concepţie, fabricaţie, montaj, dezvoltare) şi de la Sodemo (motor) cu sprijinul celor de la Renault Sport Technologies, care oferă expertiza unică în ceea ce priveşte competiţiile auto pe toata durată proiectului şi care furnizează anumite piese.
Doar piloţii profesionişti cu experienţă pe circuit şi pe gheaţă pot avea pretenţial să câştige cursa. Jean-Philippe Dayraut, care deţine 6 titluri de Campion al Frantei în circuit (monopost şi Super Touring), as pe gheaţă, triplu câştigator şi deţinător al titlului Trofeul Andros, este un pilot stăpân pe situaţie.
Caracteristicile tehnice ale Dacia Duster „No Limit”

ŞASIU
De tip tubular din oţel 25CD4S
Suspensii cu dublu triunghi
Amortizor OHLINS TT 40 MK2

MOTOR
Baza motor: NISSAN VR 38 DETT / Nissan GTR
6 cilindri în V 3.8 litri bi-turbo 4 supape / cilindru
Alezaj x Cursă = 95.5 x 88.4 mm
Putere maximă: 850 CP la 7.000 rot./min
Cuplu maxim: 900 Nm la 5.000 rot./min

TRANSMISII
Cutia de viteze secvenţială SADEV cu 6 viteze
Puntea faţă SADEV

SISTEM DE FRÂNARE
Frână faţă (diametru în mm – tip) 355 – oţel galvanizat
Frână spate (diametru în mm – tip) 330 – oţel galvanizat

ROŢI
9’’x18’’ aliaj de aluminiu forjat
Pneuri Pirelli 24/65 -18

DIMENSIUNI / MASA
Lungime: 4.450 mm
Lăţime: 1.900 mm
Ecartament fata/ spate: 1.690 mm
Ampatament: 2.500 mm
Masa: 950 kg
Rezervor de carburant : 80 l

Cum arată blocul motor 
<iframe src="http://www.youtube.com/embed/ltqrSOVMV74" frameborder="0" height="390" width="640"></iframe>