Ieri, miercuri, 16 decembrie, Perfect Tour a obținut deblocarea parțială a conturilor astfel încât turiștii care au programate sejururi în perioada Crăciunului pot pleca liniștiți în călătorie. Deocamdată, agenția nu mai face rezervări și încearcă să obțină deblocarea totală a conturilor pentru a plăti partenerilor externi și interni sumele necesare asigurării sejururilor din perioada Revelionului și a începutului de an 2016. Pentru clienții corporate Perfect Tour a negociat preluarea acestora, cu tot cu echipele de specialiști, de către o altă companie de Management a Călătoriilor de Afaceri. Sursele Capital arată că această companie este Go Travel și că aceasta a preluat deja un grup de turiști care aveau stabilită plecarea în seara zilei de 16 decembrie.

Ieri, Perfect Tour a anunțat oficial că „în contextul anchetei desfășurate de Directța Națională Anticorupție într-un dosar cu numeroase conexiuni, dar fără legături cu activitatea de turism, Perfect Tour se pune, cu transparență, la dispoziția organelor de anchetă, mizând pe corectitudinea și profesionalismul Justitiei, precum și pe principiul prezumției de nevinovăție. În conformitate cu cerințele DNA, Perfect Tour a pus la dispozitia anchetatorilor toate documentele si resursele informationale. În acelasi timp, Perfect Tour a contestat impunerea sechestrului asigurator. Iar intreaga echipa a agenției isi concentreaza eforturile pentru a reduce la minimum impactul asupra contractelor pe care societatea le desfasora atat cu pasionatii de calatorii, cat si cu clientii corporate ale caror operatiuni de travel le gestioneaza”.

 “Din motive independente de vointa noastra, autoritatile statului au blocat conturile Perfect Tour. Pana in prezent, niciun client nu a fost afectat si avem incredere ca acest lucru va ramane la fel in continuare, dar ne aflam pentru prima data in situatia de a ne dezamagi clientii si facem toate eforturile pentru ca impactul asupra acestora sa fie minim. Charterele spre Laponia nu sunt in pericol. Si acest lucru este valabil si pentru multi alti clienti care pleaca de Sarbatori. Pentru a ne concentra pe solutii, Perfect Tour nu mai efectueaza  nicio rezervare noua”, au declara oficialii Perfect Tour.

“In anul 2009, Perfect Tour a intermediat o tranzactie fara nicio legatura cu turismul, cumparand un «mar» si vanzandu-l mai departe. Acesta s-a dovedit, insa, stricat si suspect de frauda, iar Directia Nationala Anticoruptie a demarat o ampla ancheta, punand sechestru asigurator pe conturile Perfect Tour. Practic, Perfect Tour are bani in conturi, dar nu-i poate folosi pana la elucidarea cazului”, adauga oficialii Perfect Tour.

Pentru a limita impactul anchetei asupra clientilor, compania a elaborat un plan de criza in trei pasi. Perfect Tour a contestat impunerea sechestrului asigurator, exprimandu-si deplina disponibilitate de a coopera cu autoritatile in vederea clarificarii oricaror suspiciuni. Iar, ca prim rezultat, miercuri, 16 decembrie, au putut fi efectuate mai multe plati. In ceea ce ii priveste pe turisti, Perfect Tour depune toate eforturile pentru a nu afecta vacantele de acestora, indiferent de destinatie. Call Centerul 24/7 a fost transformat in “Seviciu pentru Clienti” non-stop, specialistii raspunzand prompt, la 021 9818, intrebarilor si incercand sa gaseasca solutii. In fiecare zi se realizeaza incasari si plati catre furnizori, pentru a se asigura toate serviciile.

Citește și: Una dintre cele mai mari agenții de turism, în colaps financiar. DNA i-a blocat conturile