ELOT – Organizaţia Elenă de Standardizare, membră a IQNet – International Certification Network, a eliberat Certificatul Sistemului de Management al Calităţii conform ISO 9001:2008 pentru Cosmote România, în urma auditului de certificare efectuat la sfârşitul lunii septembrie 2010.

„Implementarea sistemului de management al Calităţii ISO 9001:2008 certifică faptul că operăm în conformitate cu procedurile de nivel internaţional şi reprezintă un pas natural în evoluţia companiei. Această certificare reprezintă, de asemenea, o motivare în plus să continuăm în aceeaşi direcţie, pentru a ne atinge obiectivul principal: excelenţa în afaceri”, a declarat Spyridon Spyropoulos, Operations Director Cosmote România.

Ca urmare a acestei certificări, Cosmote România este una dintre puţinele companii active în industria de telecomunicaţii din România care au implementat şi certificat sistemul de management al calităţii, în preocuparea continuă de a asigura cea mai bună experienţă pentru clienţii săi, atât persoane fizice cât şi companii.

În ceea ce priveşte gestionarea eficientă şi îmbunătăţirea proceselor şi a procedurilor, Cosmote România a dezvoltat şi implementat cu succes un model de proces bazat pe modelul eTOM. Modelul eTOM – enhanced Telecom Operations Map – este un model de proces pentru companiile şi organizaţiile de telecomunicaţii care ierarhizează şi clasifică procedurile unei companii într-un mod structurat. Acesta a fost dezvoltat de către TeleManagement Forum, o organizaţie care oferă soluţii practice şi de orientare pentru managementul companiilor de telecomunicaţii.

Modelul de proces adoptat de către Cosmote România este conform cu modelul de proces al Cosmote Group şi oferă identificarea clară a proceselor, activităţilor, a diferenţelor şi duplicărilor, posibilitatea de a elimina activităţile redundante, precum şi îmbunătăţirea continuă a proceselor. Această certificare dovedeşte încă o dată că pentru Cosmote România orientarea spre client, calitatea, eficienţa şi îmbunătăţirea continuă a proceselor sunt valori încorporate filosofiei de business.