Acesta a atras atenţia asupra rolului de responsabilitate socială a companiilor în educarea clienţilor asupra efectelor sociale ale actualului ritm de extindere a domeniului IT şi a comunicaţii online şi mobile.
Potrivit studiului, 53 la sută dintre utilizatorii copii folosesc facilităţile online de la parteneri, 49 la sută intră online când se află în dormitor, iar 33 la sută folosesc telefonul mobil sau alte aparate de comunicare online.
CSR 12 – The New Geography of CSR & Sustainability îşi propune să identifice cele mai bune soluţii privind aplicarea acestui concept în domeniul resurselor umane, în marketing, comunicare şi mediu înconjurător, să explice cum pot promova corporaţiile practicile de sustenabilitate în diferite ţări, culturi şi nevoi, în contextul globalizării, cum afectează aceste practici revenirea economică.
Sursa: Agerpres
• Profeția TERIBILĂ a lui Ion Țiriac! Anunț cutremurător pentru toată România
• Imaginea DE GROAZĂ care exprimă lumea în care trăim: „Aici este o doar o fărâmă asupra unui
• ADEVĂRUL despre Gigi Becali! Ce avere are de fapt omul de afaceri: "Rețineți ce vă spun. Nu vorbesc prostii"
• RAED ARAFAT detonează bomba pe scena politică din România. Anunțul făcut de șeful DSU
• UNGURII, la un pas să ne ia ARDEALUL! Adevărul incredibil care a ieșit la iveală abia acum