Tendinţa de creştere a rezervărilor prin programul Early Booking este mai mare decât în alţi ani, România detașându-se în topul căutărilor turiştilor. Din datele companiei mai reiese că cele mai căutate destinaţii în 2017 vor fi în continuare România, Grecia şi Spania, vedetele campaniei de Early Booking De asemenea, totalul vânzărilor de pachete turistice interne în 2016 a înregistrat o creştere de 86% faţă de anul anterior.

Din total, Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI TravelCenter, va finaliza anul în curs cu o creştere de 12% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 86,5 milioane euro.

De asemenea, Nova Travel, tour-operatorul Grupului, are în 2016 o cifră de vânzări de 11,6 milioane de euro, mai mare cu 7% faţă de nivelul din 2015, în timp ce Danubius Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turişti străini care călătoresc în România), a avut o creştere de aprox. 16% a cifrei de vânzări în anul 2016, comparativ cu anul 2015, ajungând până la nivelul de 13,8 milioane euro.

Tot din datele companiei mai reiese că Touring Rent Auto, care operează pe piaţa românească sub brandul Enterprise Rent-A-Car, a înregistrat în anul 2016 o creştere a vânzărilor cu aproximativ 36% faţă de anul 2015, ajungând până la nivelul de 3,23 milioane euro. În prezent, Enterprise Rent-A-Car dispune de o flotă de 1.000 de autovehicule.

Mai mult, Green Village Resort din Sfântu Gheorghe va încheia anul 2016 cu o cifră de vânzări de aprox. 1,8 milioane euro, cu 53% mai mare faţă de anul precedent. Numărul de turişti români şi străini care au vizitat Green Village Resort a crescut, în 2016, cu aprox. 50 % comparativ cu 2015, ajungând la 9.200 persoane.