Soluţia permite încasarea pe orice dispozitiv mobil a plăţilor cu smartphone-ul.  Încasarea este posibilă pentru afacerile din domenii precum curierat şi livrări, concerte, expoziţii, târguri şi mici comercianţi sau care nu au încă integrat SEQR în sistemul propriu de gestiune a vânzărilor (ERP). Lansarea vine la un an de la introducerea pe piaţă a SEQR, timp în care reţeaua de locaţi care acceptă plata cu SEQR a ajuns la 1.500.

SEQR este o soluţie care se implementează în casa de marcat a comercinţilor şi permite plate prin scanarea unui cod unic QR, asociat casei de marcat. Clientul scanează cu telefonul mobil codul, validează plata, introduce codul PIN personal şi primeşte chitanţa pe telefon. Aplicaţia se poate descărca gratuit din App Store, Google Play sau Windows Store.  

SEQR Tab prezintă o interfaţă similară unei pagini de internet unde comerciantul va genera codul QR pentru a fi scanat de lcient cu aplicaţia SEQR. În plus, SEQR Tab poate fi folosită prin intermediul unui cod QR tipărit, asociat unui calculator, tablete sau smartphone de la punctul de vânzare al comerciantului, care se scanează la momentul plăţii. Primii comercianţi care au ales să implementeze SEQR Tab sunt La Mama şi Cafepedia.

Investiţia pentru comercianţi care doresc să folosească SEQR este zero, întrucât nu există costuri fixe sau de instalare. Comisioanele per tranzacţie sunt la jumătate faţă de cele percepute la plata cu cardul.

SEQR a fost lansat în Suedia în 2012, în România în 2013 în parteneriat cu Garanti Bank, iar anul acesta a fost lansat în Finlanda, Belgia, iar în Portugalia va fi introdus din decembrie.

Soluţia are 400.000 utilizatori la nivel global, iar anul viitor aceasta va fi introdusă în SUA şi se va extinde în Europa. Principalii concurenţi sunt Visa PayWave, Mastercard Masterpass, PayPal, Google Wallet, Apple Pay.

 

Te-ar putea interesa și: