În acest articol, discutăm despre cele mai mari 6 tendințe ale comerțui electronic pentru 2022.

  • Marketing video

Ca și în cazul altor forme de marketing de conținut, videoclipurile sunt un vehicul eficient pentru a vă comercializa produsele și pentru a atrage noi clienți. Luați în considerare crearea și plasarea videoclipurilor atât pe rețelele de socializare, cât și în secțiunile cheie ale site-ului dvs., cum ar fi pagina de pornire, pagina despre companie sau paginile de produse. Videoclipurile de unboxing, tutorialele, explicațiile și conținutul generat de utilizatori sunt exemple de videoclipuri care pot rezona cu clienții și îi pot ajuta să ia decizii de cumpărare.

  • Comerțul de pe mobil

Se așteaptă ca vânzările de comerț de pe mobil să se dubleze de acum până în 2025. Pentru a rămâne în top, afacerea dumneavoastră trebuie să creeze o experiență ușoară și captivantă pentru cumpărătorii de pe dispozitive mobile. O experiență solidă de comerț de pe mobil va face clienții să revină la afacerea dumneavoastră și vă va asigura că vânzările vor continua să crească în anii următori. Luați în considerare includerea unor lucruri precum notificări push, SMS-uri, conținut mobil, o aplicație de comerț electronic mobil și un site web optimizat pentru mobil.

  • Menținerea securității în mediul digital

Probabil unul dintre cele mai sensibile aspecte ale momentului în mediul online este securitatea. Pentru a naviga în siguranță este recomandat să utilizați un VeePN sigur, VPN Chrome extension. Un instrument ușor de utilizat, care oferă atât o securitate maximă cât și ușurință în utilizare. Vpn-ul pentru Google Chrome se instalează în browser și printr-un singur clic vă puteți schimba IP-ul. Pe lângă acest lucru vpn-ul Google Chrome este unul dintre cele mai apreciate servicii de acest tip de pe piață.

  • Optimizarea ratei de conversie

Pentru a prospera ca o afacere modernă de comerț electronic, trebuie să puteți capta atenția clienților de la început și să eliminați orice puncte moarte din calea conversiei. Optimizarea ratei de conversie este una dintre multele tendințe de comerț electronic care îi va ajuta pe vânzătorii online să obțină rezultate atât imediate, cât și pe termen lung. Toate platformele magazinelor online vă vor prezenta o analiză detaliată a diferiților indicatori economici printre care și rata conversiei. Analizarea și valorificarea acestor informații va fi esențială în viitorul comerțului online.

  • Comerțul Social

Din ce în ce mai mulți oameni apelează la rețelele sociale pentru a căuta produse noi, iar brandurile răspund acestor nevoi ale clienților. Se estimează că vânzările de comerț social vor ajunge la 79,6 miliarde de dolari în 2025, oferind comercianților un alt canal pentru vânzări și marketing.

Pe măsură ce companiile plănuiesc să-și crească bugetele pentru rețelele sociale, veți dori să vă dezvoltați strategia socială. Luați în considerare distribuirea conținutului generat de utilizatori pentru a implica urmăritori, parteneriat cu influenți pentru a vă extinde acoperirea, folosirea cumpărăturilor în flux live pentru a prezenta produse și valorificarea reclamelor plătite și a funcțiilor de cumpărături în aplicație pentru a crește vânzările.

  1. Vânzarea prin canale noi

Consumatorii se întâlnesc din ce în ce mai mult către piețe, de la retaileri mari, cum ar fi Amazon și Walmart, până la site-uri web specifice industriei. Acest lucru arată o schimbare în preferințele de cumpărare către mai multă comoditate și viteză care pot fi oferite de aceste piețe uriașe. În loc să ne concentrăm doar pe un singur canal, vom putea accesa platforma de ecommerce Amazon – beneficiind de acoperirea largă și de serviciile performante.

Care sunt cerințele de bază ale afacerii electronice?

În primul rând vorbim despre un magazin online. Nu mai există scuze pentru firme să nu aibă un site dearie în acest moment există și posibilitatea de crearea a unui magazin online gratis. În al doilea rând ne referim la prezența pe platforme sociale cum ar fi Facebook, Instagram și chiar TikTok. Nu în ultimul rând vorbim de parteneriate și de utilizarea multiplelor canale de vânzare.

Care este viitorul afacerilor online?

În 2022, consumatorii se vor aștepta la o experiență de cumpărături perfectă, convenabilă și memorabilă mai mult ca niciodată. Investiția în tendințele potrivite de comerț electronic vă va permite să vă adaptați la aceste nevoi și preferințe în schimbare rapidă. Pentru a vă diferenția afacerea, veți dori să determinați ce domenii din comerțul electronic sunt în creștere și unde ați putea investi în acele domenii pentru a construi experiențe online mai bune.