Kiss FM este cel mai ascultat post de radio din România, cu un Daily Reach de 2.443.400 de ascultători la nivel național și un Market Share de 11,5% la categoria publicului cu vârsta de peste 11 ani.

La nivel urban, în cadrul publicului peste 11 ani, Kiss FM este ascultat de 1.637.600 de români, în vreme ce pe segmentul comercial reprezentat de persoanele din categoria de vârstă 18 – 49 ani, Kiss FM are un Daily Reach de 1.183.600 de ascultători și un Market Share de 15.9%.
La nivel urban, audienţa Radio România Actualităţi a crescut cu 9.400 de ascultători, comparativ cu anul trecut.
În Capitală, cel mai ascultat post de radio este Radio ZU, cu 261.000 de ascultători pe zi, urmat de Radio România Actualităţi  cu 236,500 de ascultători şi de Kiss FM și Magic FM
Aici, cele mai multe posturi au înregistrat scăderi de audienţă, excepţii fiind Rock FM şi Naţional FM.
Ce bani se învârt pe piaţa radio:
Piața radio nu a rămas neatinsă de frământarea generală din media, iar acest lucru s-a văzut foarte bine în panta descendentă pe care a mers in ultimii ani.  Valoarea din 2011 se situează la 20 de milioane de euro, în scadere cu 43% față de anul „de glorie” 2008, când a înregistrat 35 de milioane de euro. Potrivit Media Fact Book, valoarea din 2012 a pieţei radio a fost de 19 milioane de euro.
Citeşte şi: Radiourile au intrat pe frecvenţa de subzistenţă

Te-ar putea interesa și: