Pentru că au fost înregistrate foarte multe domenii de internet, iar combinaţiile de cuvinte disponibile s-au împuţinat, o companie de profil din Bulgaria, Register.bg, s-a gândit să vândă domenii în litere chirilice.

Site-urile care vor avea un astfel de nume vor putea fi accesate de oriunde, cu condiţia ca utilizatorul de internet să poată tasta (sau copia de undeva) caracterele chirilice. Cereri de asemenea domenii au fost solicitate de o serie de companii bulgăreşti, care s-au gândit la domenii deja înregistrate. Deşi utilizarea alfabetului chirilic pare să reducă numărul utilizatorilor la suma restrânsă de ţări care utilizează acest alfabet, compania de servicii de internet spune că firmele care au solicitat acest lucru sunt interesate doar de a avea site-urie accesate doar de utilizatorii din Bulgaria.

Condiţia impusă de Register.bg este aceea ca numele domeniului să conţină cel puţin o literă din alfabetul chirilic care nu este identic ca aspect cu o literă din alfabetul latin, indiferent dacă litera chirilică are altă semnificaţie. De exemplu, litera „C” are în alfabetul chirilic semnificaţia literei „S” din alfabetul latin. Un exemplu de caracter ce se regăseşte numai în alfabetul chirilic este „г”, care are semnificaţia literei latine „G”.