BRD cauta o agentie de publicitate
Banca Romana pentru Dezvoltare organizeaza o licitatie pentru desemnarea agentiei care ii va conduce in acest an campania de publicitate.
Termenul pana la care agentiile pot depune ofertele este 15 martie, iar deschiderea ofertelor va avea loc la 17 martie. Un caiet de sarcini costa 200 dolari.

Emisiunile economice nu au priza la bucuresteni
Programele de televiziune cu teme economice au o audienta redusa in Bucuresti. Astfel, in saptamana 25-30 ianuarie a.c., conform CSOP, emisiunile „Stiri bancare si bursiere” si „Ultimul tren”, difuzate pe canalul TVR 2, au inregistrat, fiecare, o audienta medie de 0,4%. „Sensul tranzitiei” de pe acelasi post a atins 2%, iar „Bank-Note” (TVR1) a avut o audienta de 1,3%.
Doar „Reforma la romani” de la ProTV tine steagul sus pe meterezele audientei, inregistrand pe 29 ianuarie un rating de 5,7%.
Din cauza audientelor scazute, realizatorii programelor prefera sa includa in buletinele de stiri calupuri cu informatii strict economice.

Centrade face imaginea concertului Pavarotti
Firma Artexim, organizatorul concertului pe care tenorul Lucianno Pavarotti il va sustine la Bucuresti pe 11 august 1999, a desemnat agentia de publicitate Bates Centrade Saatchi&Saatchi sa se ocupe de imaginea acestei manifestari.
Concertul se va desfasura in fata Palatului Parlamentului chiar in ziua in care va avea loc eclipsa de soare. Sponsorul principal al recitalului faimosului tenor este Banca Comerciala Romana.

PC World nu este de neglijat
Potrivit monitorizarii AC Nielsen, in zece luni ale anului 1998, revista PC World a obtinut un volum brut de publicitate de 386.171 dolari.
Aceasta informatie a lipsit din articolul referitor la incasarile publicitare ale periodicelor.
Credem ca stirea este importanta, mai ales ca pe piata revistelor destinate pasionatilor de computere exista o concurenta acerba pentru atragerea de reclama.