31-1913-18_hinenick.jpgSaatchi&Saatchi are un nou director de creaţie

Nick Hine a fost numit în fruntea echipei de creaţie a agenţiei de publicitate Saatchi&Saatchi. El şi-a început cariera la Saatchi&Saatchi Londra în 1990. Din 1995, a lucrat la mai multe agenţii de publicitate din Paris (McCann Erickson, TBWA, Saatchi&Saatchi). Noul director de creaţie spune despre publicitatea din România că „îi aduce aminte de Londra anilor ‘90“. Nick Hine o înlocuieşte pe Mihaela Pascu, care a preluat postul de director de creaţie la Mercury Promotion din luna noiembrie a anului trecut.


Western Union îşi lansează prima campanie concepută în România

Agenţia de publicitate Next Advertising a dezvoltat prima campanie publicitară produsă integral în România pentru intermediarul de transfer de bani Western Union. Campania este compusă din două spoturi tv, unul de imagine şi unul pentru o campanie promoţională. Echipele care au fost implicate în realizarea celor două spoturi au fost formate din Claudia Marta (Marketing Manager) şi Alina Buhuş (Marketing Specialist), din partea Western Union, şi Semida Duriga, Bogdan Mureşanu, Liviu David şi Ciprian Bănică, din partea Next Advertising.


Motorola şi Lowe PR şi-au încetat colaborarea

Motorola România şi Lowe Public Relations au anunţat că îşi întrerup colaborarea în mod amiabil, după opt ani în care comunicarea de PR pentru compania japoneză a fost asigurată în România de către Lowe PR. Anunţul comun al celor două companii invocă drept motiv al acestei decizii „factori externi“. Oficialii Motorola au declarat pentru „Capital“ că în acest moment compania se află în proces de selecţie a viitorului partener; la licitaţie au participat în jur de 20 de agenţii de PR, lista scurtă a finalistelor urmând a fi definitivată. Reprezentanţii Motorola nu exclud totuşi posibilitatea ca toată comunicarea de PR să fie făcută chiar de către companie. Decizia finală va fi luată în cursul lunii mai.


31-1914-18_dimitristranakasbun.jpgAshley Worldgroup a încasat 190 milioane euro în 2006

Reţeaua independentă de publicitate Ashley Worldgroup a avut încasări de 190 de milioane de euro în anul 2006, arată ultimele rezultate financiare făcute publice de conducerea agenţiei. Reţeaua, dedicată Europei de Sud-Est, este prezentă în 13 ţări din regiune. În România, Ashley Worldgroup este prezentă prin agenţiile Cohn&Jansen/ Ashley&Holmes (pentru creaţie) şi United Media (pentru media). Grupul are în portofoliu conturi precum Cosmote – la nivel internaţional -, Mobexpert, Durex, Alka, La Fântâna, Romstal-Leasing, La Dorna, Scholl, Audi, Honda etc. Acestora li se va adăuga şi Germanos, companie achiziţionată anul trecut de către Cosmote. Astfel, Germanos şi Cosmote îşi aliniază operaţiunile de comunicare. Preluarea acestui cont de către Ashley s-a făcut fără a se organiza un pitch.