„Din august, piața au început să scadă şi trendul a continuat în septembrie, comportament cu totul atipic pentru sectorul construcţiilor care, de obicei, creşte în intensitate în ultimul trimestru. Pentru ca piaţa noastră să iasă la sfârşit de an măcar la nivelul lui 2013 ar trebui să avem un ultim trimestru extraordinar, lucru însă greu de imaginat. Oricum, piaţa s-a susţinut din investiţii private şi din renovări”, a declarat Marcel Bărbuţ.

După primele nouă luni ale anului, AdePlast a ajuns la o cifră de afaceri de 241 milioane lei (54 milioane euro), în creştere cu 24% faţă perioada similară din 2013. Creşterea este pusă pe seama faptul că de la începutul anului s-au putut folosi integral investiţiile realizate în ultimii ani în vopsea, polistiren expandat şi extrudat şi mortare uscate.

 „Cu toţii ştim că România are nevoie de investiţii pentru a nu cădea în recesiune economică, ştim că trebuie să ieşim la export cu marfa noastră ca să aducem valoare adăugată economiei, iar mediul privat se pare că asta încearcă să facă. Însă, lipsa aproape totală a investiţiilor publice a tras puternic în jos sectorul construcţiilor şi economia în ansamblul ei în cele noua luni scurse din 2014” conchide Bărbuţ.

AdePlast are funcţionale trei platforme industriale în Oradea, Ploieşti şi Roman.

Te-ar putea interesa și: