“Intrarea pe piaţa din Romania este o decizie strategică datorita potenţialului pieţei şi încrederii în această piaţă. Prin produsele pe care le pregătim, vom oferi clienţilor din România o alta perspectivă asupra asigurărilor de viaţă. AXA Life Insurance va investi masiv în piaţa locală, dezvoltând un business sustenabil, punând accent pe calitate şi adaptându-se nevoilor pieţei, în permanentă schimbare. De aceea, anul 2010, din momentul achiziţionării companiei, a fost destinat pregătirii pentru intrarea puternică în piata în anul 2011”, a declarat preşedintele AXA România, Violeta Ciurel.

Potrivit Violetei Ciurel, piaţa locală are nevoie de pachete şi servicii cu un standard de calitate ridicat , iar AXA Life Insurance se va adresa în egală măsură sectorului retail cât şi celui corporate.

“Strategia noastră urmăreşte acoperirea nevoilor unui segment cât mai larg din populaţia României, la standarde cu adevarăt de calitate. Vom aborda atât piaţa de retail cât şi pe cea corporate. Consider că românii sunt deschişi către produsele cu adevărat calitative şi care oferă beneficii sustenabile. Piaţa românească are nevoie de dialog deschis şi onest pe tema asigurărilor, vom avea răbdarea să explicăm beneficiile pe termen lung ale unui produs, vom oferi atenţie pentru nevoile reale ale oamenilor şi le vom da încredere celor care investesc în viitorul lor şi al familiei”, a mai spus preşedintele AXA România.

Grupul francez AXA şi-a anuntat decizia de achiziţionare a Omniasig Asigurări de Viaţă în decembrie 2009. Tranzacţia a fost finalizată la începutul lunii iulie, iar Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a aprobat schimbarea denumirii din Omniasig Asigurări de Viaţă în AXA Life Insurance pe 8 septembrie 2010.

Veniturile asiguratorului francez AXA au crescut în primele nouă luni ale anului cu 3,5%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, de la 68 miliarde de euro la 70,5 miliarde de euro.
"Cosmin Zaharia, redactor Strategic Insurance Broker"