Versiunea Giulietta la acest preţ este echipată cu un motor turbo de 120 CP şi dispune în standard de şase airbag-uri, aer condiţionat, CD cu MP3 player şi comenzi pe volan, VDC cu Hill Holder, selector DNA, Euro 5 cu Start&Stop.
Inspirată de una dintre cele mai de succes Alfa Romeo din toate timpurile – Giulietta anilor ’50, supranumită atunci “Logodnica Italiei” şi devenită alături de Fiat 500 un adevărat status symbol, dar şi un personaj în unul dintre filmele cult ale unei generaţii, The Graduate cu Dustin Hoffman – noua Giulietta este în prezent alternativa deopotrivă sportivă şi elegantă a maşinii de zi cu zi, cu aluzii subtile, dar puternice, la supercarul Alfa 8 C Competizione.
La exterior, moşteneşte toate genele Alfa Romeo şi le completează avangardist cu o serie de caracteristici noi, distinctive. Partea frontală în forma de trifoi este reinterpretată prin prizele de aer şi farurile cu LED şi funcţiune DRL (lumini de zi). Liniile caroseriei amintesc de cele ale unui coupe şi fac trecerea spre o parte posterioară ce inspiră stabilitate şi se armonizează cu designul general prin prin blocurile de lumini, de asemenea cu tehnologie LED.
Dimensiunile sunt cele ale unei compacte, cu un portbagaj de 350 de litri, utilizabil în totalitate.

Motorizările, în număr de cinci, includ propulsoarele pe benzină 1.4 T-Jet 120 CP şi 1.4 MultiAir 170 CP, cele diesel Multijet de 1.6 105 CP, 2.0 140 CP şi 2.0 170 CP. Vârful de gamă este motorul 1.8 T 235 CP Quadrifoglio Verde, o emblemă în forma de trifoi cu patru foi purtată de toate modelele Alfa Romeo de competiţie, un simbol al supersportivităţii, acum accesibil şi pentru o maşină de serie.
La nivel internaţional numărul de comenzi a depăşit 30.000 de unităţi în doar câteva luni de la lansare.
SURSA: Agerpres