”Cu precădere, în zona de online, am realizat în 2010 și în 2011 creșteri semnificative de la an la an (între 15% și 30% creștere anuală n.red), deci pot spune că în ansamblu, atât în ceea ce privește activitățile sociale cât și cele de business, acești ani au fost buni”, declară antreprenorul. Motiv pentru care a continuat să investească ca și business-angel în proiecte start-up, dar și să susțină în continuare, financiar și strategic, dezvoltarea companiilor în care este implicat ca și acționar. ”Analizez în continuare mai multe proiecte interesante de investiții ca business-angel, atât în zona de online, cât și în alte domenii”, spune Ghenea.

Fără vreo legătură cu criza economică, Ghenea a decis să se implice din ce în ce mai mult în activități sociale legate de dezvoltarea antreprenorială, lucru de altfel observat de publicul larg. Așa a ajuns să organizeze alături de Doug Richard cea mai importantă școală antreprenorială din România (Schoolforstartups Romania) care anul viitor va primi în program aproximativ 500-600 de cursanți de la noi și din țările limitrofe (Serbia, Bulgaria, Ungaria și Republica Moldova n.red).
Până atunci predă la Maastricht School of Management, are succes cu prima sa carte (lucrarea scrisă de Ghenea este un best-seller de business al anului n.red), este ”leul” din arenă și participă la numeroase conferințe și programe legate de dezvoltare antreprenorială. 
”Toate aceste activități înseamnă foarte mult pentru mine, deoarece cred că pot să contribui și eu, cu modestie, la dezvoltarea mediului antreprenorial românesc, dezvoltare care, în fond, poate reprezenta soluția României pentru combaterea efectelor crizei și pentru o dezvoltare durabila a economiei locale”, conchide Marius Ghenea.