Cu cinci ani în urmă, modelul Outlander PHEV dezvoltat de Mitsubishi Motors Corporation și-a început cariera globală în momentul în care vânzările au demarat în Olanda, pe 29 Octombrie 2013.

La un an după premiera mondială la Salonul Auto de la Paris din 2012, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) a explorat teritorii complet noi cu aceast model – primul SUV bazat pe o arhitectură specifică mașinilor electrice. Acest model a inventat segmentul SUV Plug-in hibrid. Concurența era aproape inexistentă la acel moment, iar mașinile electrice erau adesea limitate la zonele urbane, acestea nedispunând de o autonomie de peste 800 km, adică la nivelul oferit de Outlander PHEV.

Cinci ani mai târziu, pionierul a devenit lider pe piața plug-in hibrid în Europa, indiferent de segment, brand sau tip de caroserie, cu vânzări totale de 115.448 unitati (până la 30 septembrie 2018), devenind mai popular decât concurența pe piețele europene cu puternici producatori locali, cum ar fi Germania sau Suedia. Lansarea variantei pentru 2019 a Outlander PHEV a găsit modelul tot în postura de singur concurrent în zona SUV-urilor plug-in hibrid a pieței, iar emisiile sale de doar 46 gr. CO2/km asigură o poziționare unică pe piață după trecerea la modul de testare WLTP din această toamnă.