Mica citadină italiană a ajuns anul acesta va vârsta de 31 de ani și a primit haine noi. De fapt, conform companiei din peninsulă, absoul totul este nou. De la trenul de rulare, la propulsie, design exterior și ambianța din habitaclu. Se remarcă în primul rând creșterea în dimensiuni: noul Panda are o lungime de 3,65 m, o înălțime de 1,64 m și o lățime de 1,55 m. Odată cu dimensiunile exterioare s-a majorat și spațiul din habitaclu, dar mai ales confortul. Gama va include, încă din momentul lansării, patru motoare, trei niveluri de echipare, zece culori exterioare și patru nuanțe în habitaclu, combinarea acestora punând la dispoziția clienților peste 600 de posibile configurații.
Propulsia noului Panda va fi asigurată, la alegere, fie de un motor TwinAir Turbo de 0,9 litri și 85 CP care a primit distincția „Internațional Engine of the Year 2011”, fie de un TwinAir aspirat tot de 0,9 litri care dezvoltă 65 CP, ambele completate de un sistem Start&Stop. De asemenea, clienții pot opta pentru motorul de 1.2 litri cu o putere de 69 CP sau pentru Mutijet-ul de 1.3 litri care dezvoltă 75 CP. Conform oficialilor italieni, familia de propulsoare se va mări în viitorul nu foarte îndepărtat și cu alte uzine de forță. De asemenea, tot în viitor, Panda va putea fi comandat și în versiunea cu tracțiune integrală.
Pe lângă noul Panda, Fiat va prezenta la standul propriu de la Frankfurt Motor Show 2011 modelul Freemont cu tracțiune integrală, versiunile 500 TwinAir „by Abarth” și „by Gucci”, Qubo „Nitro”, precum și un face-lift al actualului Punto.