Black Friday s-a schimbat, de la an la an, nu doar la nivel local, ci și global. Anul trecut, marii retaileri internaționali au sărbătorit cel mai mare eveniment de shopping al anului, la fel ca noi, timp de o lună. Odată ce am extins perioada reducerilor de la trei zile, la o lună, am reușit să gestionăm mai bine fluxul clienților din magazine, numărul mare de comenzi și livrări”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.

Retailerul a pregătit clienților stocuri de peste 100.000 de televizoare, 50.000 de telefoane, 25.000 de notebook-uri, 70.000 de electrocasnice mari și 140.000 de electrocasnice mici. Stocul accesoriilor și al produselor pentru entertainment numără peste 250.000 de articole. 

De asemenea, retailerul va avea disponibile peste 100 de repere din gama proprie, Vision, de la televizoare și telefoane, până la electrocasnice mari și mici (aparate frigorifice, mașini de spălat, aragazuri, aspiratoare, fiare de călcat, cuptoare cu microunde, mașini de tocat, storcătoare, mixere, cafetiere, râșnițe).

Compania pune la dispoziție oferte de creditare de până la 24 de rate, pentru cumpărături făcute cu cardul de credit, deschis la marea majoritate a partenerilor financiari din țară. În plus, clienții pot opta pentru un credit obținut pe loc, fără adeverință de salariu, cu rate fixe și perioadă de returnare flexibilă, de la 6, până la 60 de luni, prin Cetelem si BRD Finance. “Împreună cu partenerii de finanțare, am optimizat fluxul astfel încât să ne permită să oferim un proces de aprobare a creditului de trei ori mai rapid decât până acum”, adaugă Dragoș Sîrbu. Un alt element de noutate îl reprezintă opțiunea de preaprobare a creditului, valabilă timp de 10 zile, pentru cumpărăturile în magazine. Anul trecut, vânzările în rate au reprezentat peste 15% din total.

Pentru toate comenzile de Black Friday, livrările se vor face până la ușa clienților. Aceștia au posibilitatea, și chiar sunt incurajați să verifice coletul în momentul primirii, pentru a se asigura că produsele comandate au ajuns în siguranță.