Grupul de presă se bazează din ce în ce mai mult pe conţinutul său plătit pentru a reduce importanţa publicităţii pentru veniturile sale, transmite agerpres.ro

În urmă cu doi ani, publicitatea reprezenta aproape 40% din cifra de afaceri (38%). În al treilea trimestru al anului 2020, doar 18% din venituri erau obţinute din publicitate, faţă de 70% din abonamente.

În cele trei luni din iulie până în septembrie, creşterea cifrei de afaceri din abonamente a făcut mai mult decât să compenseze noul declin al publicităţii (minus 30% pe un an).

Cifra de afaceri din abonamentele la ediţia tipărită a fost depășită

Pentru prima dată, cifra de afaceri din abonamentele online a depăşit-o pe cea din abonamentele la ediţia tipărită.

Numărul de abonamente la ediţia tipărită reprezintă astfel doar 12% din totalul abonamentelor, dar încă aproape jumătate din veniturile asociate.

În total, cifra de afaceri este cvasi-stabilă (minus 0,4%), la 426 milioane de dolari – mai bună decât prognozele analiştilor, care se aşteptau la 411 milioane, potrivit unui consens stabilit de site-ul Yahoo!Finance.

Cotidianul şi site-ul New York Times continuă să beneficieze în urma interesului crescut al publicului pentru politica americană, campania prezidenţială şi alegerile din SUA. Potrivit grupului, miercuri, aproximativ 120 de milioane de persoane au consultat site-ul sau aplicaţia New York Times.

Ce ne așteaptă după alegerile prezidențiale din SUA

Încheierea votului popular din Statele Unite nu a pus capăt disputei electorale pentru Casa Albă. În așteptarea rezultatelor, Deutsche Welle a încercat să schițeze ce ar însemna una sau alta dintre administrații pentru România.

Ultimii ani au așezat România pe harta intereselor strategice ale Statelor Unite. Evoluțiile regionale au fost din nou un aliat nesperat al Bucureștilor, pe principiul vechi de peste un secol enunțat de Petre P. Carp: „România are prea mult noroc pentru a mai avea nevoie de politicieni”. Părerile specialiștilor spun că, indiferent cine se va instala la Casa Albă, angajamentele Statelor Unite vor rămâne în picioare. Mai mult, depinde de acum exclusiv de România ca parteneriatul strategic să fie cât mai eficient, transmite Deutsche Welle.