Îmbunătățirea interfeței grafice, optimizarea bazelor de date cu produse şi a procesului de filtrare şi selecţie a acestora, ultra-personalizarea exprienţei de comandă şi de cumpărare şi degrevarea consultanţilor de sarcinile de gestionare a comenzilor în favoarea asistenţei acordate – sunt numai câteva dintre îmbunătăţirile cu care RTC speră să îşi dubleze în 2014 numărul companiilor client care fac achiziţii prin intermediul platformei online Proffice Experience.

Compania vizează şi o cotă de 5% pe piaţa produselor promoţionale, în urma extinderii portofoliului în această zonă nouă pentru companie. „Pe baza cererii de până acum, estimez că în decurs de doi ani segmentul produselor promoţionale va genera cel puţin 10% din veniturile companiei. Ţintim un loc în top 5 furnizori de produse promoţionale”, a explicat Gabriel Mureşanu, CEO RTC Proffice Experience..

RTC Proffice Experience – cu afaceri de circa 22,7 mil. euro în 2012 -, a fost preluată în 2011 de la antreprenorul Octavian Radu de către fondul de investiţii suedez ORESA Ventures, un fond activ din 1997 atât în Europa Centrala şi de Est, cât şi în ţară.