“InnoQuest Tracker identifică imediat cumpăratorii unui produs nou lansat. În general, în acest stadiu, producătorii nu dispun de date de retail audit iar InnoQuest Tracker le permite să afle  dacă au targetat bine produsul său, cu alte cuvinte, dacă şi-au recrutat bine consumatorii pe care îi aveau în vedere. Soluţia poate să identifice motivaţiile încercării imediate a produsului de către unii dintre consumatori, ca şi motivaţiile celor care, deşi au auzit de produs, nu au fost tentaţi să îl consume” se arată în comunicatul companiei.
“Pe lângă intervievarea directă a consumatorilor, studiul include şi un modul de “Social Listening” în care se analizează reacţiile din mediul online generate de lansarea produsului. Mai exact, modulul permite, fără utilizarea unui chestionar, înţelegerea modului spontan în care primii consumatori ai produsului transmit impresii despre acesta: satisfacţie sau decepţie, aceasta este întrebarea” mai spun cei de la Ipsos.
 Ipsos ocupă, la nivel global, locul 3 între companiile de cercetare de piaţă, este prezentă în 85 de ţări în care activează peste 16.000 de angajaţi permanenţi iar sondajele sale sunt realizate pentru mai mult de 5.000 de clienţi.


Te-ar putea interesa și: