Cele mai cumpărate produse de Black Friday, prin intermediul 2Parale, au fost  cărțile, produsele IT&C, hainele, încălțămintea și accesoriile, în condițiile în care au existat promoții chiar și de 90%.
Comparativ cu o zi de vineri obișnuită, vânzările magazinelor online au crescut fulminant, în special după primele ore ale zilei de 23 noiembrie. La finalul zilei, prin intermediul 2Parale și al celor peste 14.600 de afiliați din rețea, advertiserii au putut contabiliza comenzi online în valoare de 3,2 milioane de lei (peste 700.000 de euro). Pentru afiliații din 2Parale vânzările generate de Black Friday au adus comisioane de circa 156.000 de lei (35.000 de euro).
Traficul magazinelor online din 2Parale a crescut spectaculos încă de joi și a culminat pe 23 noiembrie. Numai prin intermediul 2Parale, acestea au primit 1,13 milioane de click-uri în 24 de ore, volum care depășește traficul generat pe perioada a două săptămâni.
”A fost o acțiune de marketing fără precedent în online-ul românesc, care dovedește potențialul piețelor de comerț electronic, respectiv afiliere. A fost o zi pentru care noi ne-am pregătit cu cea mai mare seriozitate și credem că rezultatele s-au văzut”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Pe tot parcursul zilei, site-ul 2parale.ro a fost funcțional mai bine de 99,8% din timp, mai precis 1.437 de minute, în condițiile în care multe magazine online nu au putut fi accesate din cauza volumului mare de trafic…
2Parale este prima și cea mai mare rețea de afiliere din România și Bulgaria, activă în prezent și pe piețele din Serbia, Irak și Cipru. Face parte din Leo Burnett Group și este singura rețea de marketing afiliat membră a IAB România. 2Parale facilitează colaborarea echitabilă și axată pe rezultate dintre advertiseri și publisheri. Are un portofoliu de 230 campanii și peste 14.600 de afiliați, care au livrat 57 de milioane de click-uri și au generat advertiserilor vânzări de peste 37 de milioane de lei (fără TVA). Rețeaua acoperă peste 30 de nișe de piață, de la IT&C, Fashion, Electronice și Cărți la Turism, Telecom, Financiar, Asigurări și Divertisment.
Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team și Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali.