Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Media

ZoidCoin, un nou ICO românesc care speră să revoluționeze piața globală de advertising

Autor: | | 1 Comentarii

Antreprenorii și companiile din România și-au îndreptat din ce în ce mai serios atenția spre Blockchain în ultima perioadă, mai ales după ce peste 5.6 miliarde de dolari au fost investiți în startup-uri bazate pe criptomonede în anul 2017. De altfel, primul ICO românesc a fost finalizat cu succes, consemnând astfel instalarea țării noastre în acest sector tehnologic care promite să revoluționeze lumea.

Vasile Burcin, antreprenorul vizionar care a lansat încă din anul 2014 Mobzoid – aplicaţia publicitară bazată pe o microeconomie internă, se pregăteşte să lanseze un nou ICO românesc: ZoidCoin.

Ce este un ICO? 'Initial Coin Offering ' este înlocuitorul Blockchain-ului pentru clasicului IPO – 'Initial Public Offering'.

Migrarea către Blockchain, un mare plus de transparenţă şi de securitate

Fondatorul proiectului Mobzoid, care foloseşte în prezent o monedă virtuală centralizată, doreşte scalarea afacerii şi totodată implementarea tehnologiei Blockchain:

 

"La vremea lansării ne-am propus să testăm practic răspunsul companiilor şi cel al utilizatorilor faţă de conceptul de monedă digitală. Plecând de la o economie de tip network marketing, am dezvoltat un produs inteligent, care este pe placul ambelor părţi şi care a progresat de la an la an, însă am realizat că cea mai bună soluţie de viitor este Blockchain-ul," ne-a spus Vasile Burcin.

"Folosirea tehnologiei Blockchain ne oferă posibilitatea de a implementa o monedă descentralizată, în cazul nostru ZoidCoin, ceea ce se traduce prin transparenţă absolută şi totodată printr-un grad de securitate infailibil, întrucât Blockchain-ul se bucură de un grad de securitate nativă de netrecut."

Ce cunoaştem despre istoria noului ICO românesc ZoidCoin

 

 

Mobzoid este aplicaţie inedită care le permite advertiserilor să-şi răsplătească publicul ţintă, oferindu-le utilizatorilor monede virtuale ce pot fi folosite pentru a revendica diverse oferte sau pentru a-şi achiziţiona anumite produse sau servicii plătind prin intermediul microeconomiei create. Practic, fiecare dintre cei aproximativ 40.000 de utilizatori care şi-au instalat deja aplicaţia pe telefonul mobil, are posibilitatea de a fi recompensat de fiecare dată când îşi foloseşte smartphone-ul.

Principiul de funcţionare este unul cât se poate de simplu: Advertiserul plăteşte pentru ca anunţurile şi ofertele sale speciale să fie înaintate către grupul de interes targetat, iar utilizatorilor Mobzoid care se încadrează în tiparul stabilit urmează să li se afişeze acele reclame atunci când primesc un SMS sau un apel telefonic.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.